Sponsormatch Söndag 11 februari 16:00

Dags för årets sponsormatch
Som bekant brukar vi en gång per år satsa extra på att verkligen skapa en häftig volleybollupplevelse för såväl spelare som publik genom att erbjuda gratis inträde och fyllda läktare under en elitseriematch. Denna match lyfter vi våra sponsorer extra, och hoppas att ni också skulle vilja bidra extra till att möjliggöra denna kväll genom att bidra med valfritt belopp.

Läktaren rymmer 500 personer och vi är redan uppe i över 60kr per sittplats. Ni kan bidra genom att fylla i valfritt belopp nedan och betala med Swish eller kort. Vi hoppas vi kan komma upp till 100kr per sittplats. Vi är tacksamma för alla bidrag, stora som små.

Årets sponsormatch blir i Täljehallen Söndag den 11 februari kl. 16.00, när vi tar emot Vingåker och vi hoppas även få se er där, oavsett om ni sponsrar läktarplatser eller inte denna gång.

Insamlingen är inte aktiv

Adrian Cabanne