Sponsormatch tor 16 feb

Dags för årets sponsormatch
Som bekant brukar vi en gång per år satsa extra på att verkligen skapa en häftig volleybollupplevelse för såväl spelare som publik genom att erbjuda gratis inträde och fyllda läktare under en elitseriematch. Denna match lyfter vi våra sponsorer extra, och hoppas att ni också skulle vilja bidra extra till att möjliggöra denna kväll genom att bidra med en eller ett par kronor per läktarplats.

Ni kan bidra genom att som företag skänka ett visst antal kronor för varje läktarplats, totalt 500 i hallen. Ni väljer själva hur många kronor ni vill bidra med, men exempelvis 10 öre per plats innebär att ni betalar 50 kr, 1 krona per plats blir 500 kronor, 5 kronor per plats blir 2 500 kronor, 10 kronor per plats blir 5 000 kronor etc.

Årets sponsormatch blir i Täljehallen den 16e februari kl. 19.00, när vi tar emot Sollentuna och vi hoppas även få se er där, oavsett om ni sponsrar läktarplatser eller inte denna gång.

Fredrik Nordin
16 februari