Stöd Malmö Burlöv GKs Juniorer 2020

8 800 kr / 60 000 kr
INSAMLINGSMÅL

Om insamlingen

Som ni alla vet så har coronaviruset stor påverkan på hela vårt samhälle. Detta drabbar tyvärr även Malmö Burlövs juniorers möjlighet till träning och aktiviteter.

En stor del av Juniorerna intäkt kommer från lotteriet, kioskverksamheten och de individuella deltävlingarna vid Slaget vid Sege Å.

Detta är aktiviteter som tyvärr inte kan genomföras på årets upplaga av tävligen då vi följer Folkhälsomyndighetens rekommendationer.

Extraintäkterna från just Slaget vid Sege Å täcker en stor del av våra juniorers aktiviteter.

Än så länge så är det ingen kris för vår juniorverksamhet men vi vill gärna slippa att höja våra avgifter för träningen för att täcka tränarnas löner.

Vi vill även ha möjligheten att ordna lite roliga aktiviteter för våra juniorer när restriktionerna väl släpps.

Vill du vara med och stötta våra juniorer lite extra?

I början av September kommer vi att lotta fram en pristagare bland alla som bidragit.
Pristagaren kommer att tilldelas ett presentkort i shopen på Malmö Burlöv GK.

För er som tidigare sponsrat våra juniorer via "Juniorbrickan" så väljer vi framgent att på detta sätt istället samla in sponsorbidrag. Brickan ni redan har i er ägo kan ni välja att behålla eller lämna in på kansliet.

Tack för att ni vill stödja Malmö Burlövs Juniorer!

Malmö Burlöv GK's Juniorkommitté

Insamlingen har avslutats