Hjälp Ljungbyholms GoIF med en gåva

Ljungbyholms GoIF är en idrotts- och samhällsförening som i skrivandets stund har 411 medlemmar, de allra flesta barn och ungdomar. I dessa tuffa tider med rådande pandemi lider föreningen stora förluster i intäkter, framförallt när det gäller sponsring och inställda evenemang. Evenemang såsom Kalmar Grand Prix där föreningen skulle fungerat som trafikvakter och funktionärer. Något som skulle gett föreningen en god intäkt, för fortsatt satsning inom barn- och ungdomsverksamheten.
I och med dessa svåra tider ber Ljungbyholms GoIF dig om hjälp. Vi vore väldigt tacksamma för en ekonomisk gåva, oavsett storlek, allt är verkligen av stort värde.
Klicka på länken för att komma till funktionen för gåvor till vår gemensamma förening.

Ett hjärtligt och innerligt Tack!!

// Ljungbyholms GoIF

Tipspromenad V25