Stötta Lindås Waves

Kära vänner, stödjare och entusiaster av innebandy!

Vi vänder oss till er med en ödmjuk vädjan och en begäran om stöd. Lindås Waves IBK är mer än bara en klubb för oss - det är en gemenskap där våra barn och ungdomar finner glädje, respekt, ansvar och utvecklar färdigheter och skapar minnen som kommer att vara med dem för resten av deras liv. Vårt hjärta är vår egen innebandyhall, en plats där drömmar blir verklighet och där vi kan forma framtiden för våra ungdomar.

Tyvärr står vi inför ekonomiska utmaningar som hotar att äventyra vår förmåga att fortsätta erbjuda en trygg och inspirerande miljö för våra spelare. Höga räntor, stigande energikostnader och hög inflation har satt vår ekonomi i en prekär situation. Vi har gjort allt vi kan för att spara och maximera våra resurser, men det räcker inte längre.

Vi behöver er hjälp för att bevara vår klubb och vår älskade innebandyhall. Varje bidrag, oavsett storlek, kommer att göra en stor skillnad. Här är hur du kan hjälpa:

1. Ekonomisk donation: Varje krona räknas och kommer att gå direkt till att täcka våra utgifter och säkerställa att vi kan fortsätta erbjuda träningsmöjligheter för våra medlemmar.
2. Sponsring: Om du har ett företag som vill stödja vår klubb, överväg att bli en sponsor. Vi kan erbjuda olika sponsorpaket och marknadsföringsmöjligheter. Kontakta Jonas Ohlander på 076-169 29 99 eller på jonas@lindaswaves.se.
3. Volontärarbete: Din tid och expertis är också värdefull. Om du vill bidra med din tid eller färdigheter för att hjälpa klubben, tveka inte att höra av dig till Jonas Ohlander på 076-169 29 99 eller på jonas@lindaswaves.se.
4. Sprid budskapet: Dela vår insamling med vänner, familj och kollegor. Ju fler som känner till vårt behov, desto större chans har vi att nå vårt mål.

Tillsammans kan vi fortsätta att ge våra spelare en möjlighet att växa, trivas och älska innebandy. Vi är tacksamma för ert stöd och ser fram emot att fortsätta bygga en stark och blomstrande innebandyfamilj i Lindås Waves IBK. Låt oss tillsammans se till att vår klubb fortsätter att vara en plats för glädje, utveckling och gemenskap.

Med värme och tacksamhet,
Lindås Waves IBK