Stöd Forshaga IF:s enkronasmatch

50 kr / 10 000 kr

HEJ KÄRA SUPPORTER / SPONSOR

Under någon del av seriespelet brukar vi genomföra en så kallad 1-kronasmatch, även kallat FIF-kronan

Matchen är ett unikt tillfälle att ge vår publik ett tillfälle att gå på hockey gratis. Att skapa en hockeyfest som stöttar vårt hemmalag som kämpar på isen!

För oss som förening är arrangemanget också en av våra största intäktsmöjligheter.

Vad passar bättre än att FIF-kronan i år blir i samband med en spännande och livsviktig kvalmatch för FIF:s del?

Forshaga IF möter Falu IF Fredag 24:e mars kl 19.00 på Ängevi.

FRI ENTRÉ

Som privatperson kan du på ett enkelt sätt stötta Forshaga IF, genom att ge ett bidrag till insamlingen nedan.
Du kan betala med kort eller swish. Vill du vara anonym så klicka ur rutan "Visa mitt namn och bidrag på sidan".

Alla medlemmar i föreningen - barn, ungdomar, vuxna tackar på förhand för ert stöd.
Detta hjälper oss att utveckla verksamheten!