Stöd Österlen Sim

Österlen Sim behöver din hjälp!
Donera en peng och hjälp oss att finnas kvar så att barn och ungdomar har kvar möjligheten till simskola och simidrott.
Den långdragna stängningen av Korsavad simhall har kraftigt försämrat förutsättningarna för vår klubb- och simskoleverksamhet. Då vi inte kan få tillräckligt med bassängtid så länge Korsavad Simhall är stängd tvingas klubben verka med reducerad kapacitet vilket medför att vi hela tiden går med ekonomisk förlust trots att vi har genomfört samtliga möjliga besparingar. Vårt mål är att inte behöva lägga ned Föreningen Österlen-Sim, den enda kvarvarande simklubben på Österlen och den enda regelbundna simskolan i Simrishamns kommun.
Vi har nu ingen annan möjlighet än att vädja till privatpersoner och näringslivet om ekonomiskt bidrag för att vår förening/klubb skall överleva fram till att Korsavad simhall öppnar igen och vi åter får förutsättningar för att driva en livskraftig förening för våra barn och ungdomar på Österlen.

Ge ditt bidrag