Stötta FK Brommas Hjärta

12 300 kr / 50 000 kr
INSAMLINGSMÅL

Om insamlingen

FK Bromma är en ideell fotbollsförening med drygt 500 aktiva spelare. Vi strävar efter att ge våra barn- och ungdomar en fotbollsverksamhet som präglas av glädje och utveckling. Vi vill ge alla våra aktiva spelare förutsättningar att vara med och spela oavsett socioekonomiska förutsättningar.

Vi skapar årligen skapar vi ett win/win-förhållande mellan våra lag, då vi är duktiga på att ge våra äldre ungdomar arbetstillfällen hos våra yngre lag och på våra sommarläger.

Vi har höga ambitioner med vårt föreningsarbete och för att fortsätta driva föreningen framåt och du kan ha en viktig roll i det! Stötta oss som förening genom att swisha valfritt bidrag till FK Brommas Hjärta.

Samtliga bidrag återinvesteras oavkortat i vår barn- och ungdomsfotboll, med huvudsyfte att göra fotboll i FK Bromma tillgängligt för alla.

Tillsammans för våra barn och ungdomar och ett bättre Bromma!

Ge ditt bidrag

Senaste Bidragen