STÖD KLUBBHUSBYGGET

Var med och bidra till klubbens utveckling? Hjälp till genom att donera ett bidrag till klubbhusprojektet. Alla bidrag är välkomna! Genom en donation hjälper ni till att stärka klubben inför framtiden.

1. Donation till klubbhusbygget på Majvallen (valfritt belopp under 500 kr). Ni kommer bli uppmärksammande på hemsidan när klubbhuset står på plats.

2. Donation till klubbhusbygget på Majvallen (belopp på 500 kr brons, 1000 kr silver och 2000 kr guld).

Ni kommer bli uppmärksammande på hemsidan när klubbhuset står på plats samt omnämnd på plakett (guld, silver och brons) på vägg i klubbhuset.

3. Annat större donationsbelopp. Kontakta styrelse (kansli@azalaeabk.se) eller klubbledning för särskild överenskommelse om ändamål och på vilket sätt ni vill bli uppmärksammade.

Förutom att bli omnämnd på plakett och eventuellt andra vis avser vi att bjuda in donatorer, som donerat 500 kr eller mer, med direkta familjemedlemmar till en för­invigning av det nya klubbhuset.

Albin
12 september